06/08/2013

Uff ! jak gorrąco!

Witam!

I znowu spotykamy się po przerwie, chociaż niewielkiej niż ostatnio:). Miałam sporo zamówień na swetry i niestety kosztem tego ucierpiał mój blog;(...ale od dziś w miarę regularnie będę wrzucać nowe posty z moimi ulubionymi ciekawostkami i rzeczami:). Dziś pokaże wam moje dzieło które ostatnimi czasy zajmowało mi spory kawał czasu. Jak wiecie uwielbiam robić na drutach ale przy takich upałach nie sposób jest lekką ręką robić gruby sweter zimowy:/ i na dodatek miałam do zrobienia aż dwa!...no ale jak mus to mus i się zrobiło:).












Jak widzicie swetry są dosyć grube więc domyślacie się jak ciężko było je robić w takie upały;).










A tu drugi sweterek:)...obydwa męskie więc i rozmiary były nie małe:)





Na końcu zostało mi trochę włóczki więc zrobiłam czapki do sweterków:)

No comments:

Post a Comment