18/03/2013

Wielkie Przygotowania


 Święta już za niedługo a u mnie powolne przygotowania. Powolne bo robię sweterek na zamówienie i zajmuje mi to dużą część czasu, ale napewno ze wszystkim zdążę:). Tak jak w tamtym roku robię ozdoby na szydełku ale w tym roku spróbowałyśmy z córką zrobić pisanki z cekinów i powiem wam że efekt jest naprawdę zapierający:). Same zobaczcie.



Jajka są zrobione z dwóch rodzajów cekinów to żółte zrobione jest z  zwykłych okrągłych natomiast kolorowa pisanka z cekinów w kształcie kwiatuszków:)
 Oczywiście nie może zabraknąć zdobionych świeczek które efektownie prezentują się na stole czy parapecie.

W toku pracy jest także kurka zdobiona techniką decoupage, ale jak wspomniałam dzieło jest jeszcze niedokończone mam nadzieje że zdołam skończyć kurkę do następnego posta:)


 W następnym poście Wielkanoc już w pełni także zapraszam do zaglądania i oczywiście do komentarzy:).

No comments:

Post a Comment